4ο Γυμνάσιο
Ερωτόκριτος ... "εν δράσει"
Είναι φορές που μια σπίθα αρκεί για να φανερωθεί το κρυφό ταλέντο των μαθητών μας …
Κάπως έτσι, στο πλαίσιο του μαθήματος της Λογοτεχνίας, δόθηκε η αφορμή για την δραματοποίηση αποσπασμάτων του Ερωτόκριτου, από μαθητές των τμημάτων Γ2 και Γ7. Ερωτόκριτοι και Αρετούσες, Ηράκλης και Πεζόστρατος στις 21/12/23 ανέβηκαν στο… «σανίδι » του δεύτερου ορόφου του βιβλιοπωλείου sophisticogreekbooks της πόλης μας, όπου έλαβε χώρα η παράσταση. Ζωγράφοι-μαθητές έδειξαν το ταλέντο τους στολίζοντας σκηνογραφικά τον χώρο, κάποιοι πάλι κυριολεκτικά έντυσαν τους πρωταγωνιστές- συμμαθητές τους με δικές τους ενδυματολογικές δημιουργίες, ενώ δεν έλειψαν κι αυτοί που επένδυσαν μουσικά το έργο παίζοντας και τραγουδώντας ή που αφηγήθηκαν αποσπάσματα προκειμένου να υπάρχει συνοχή στα δρώμενα. Με λίγα λόγια όλοι είχαν τον ρόλο τους μα και το μερίδιό τους στο όμορφο τελικά αποτέλεσμα…
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε!
Ερωτόκριτος - Προβολή παρουσίασης
Φωτογραφίες από την παράσταση
Σχολικό έτος: 2022-2023
Άξονας: Σχολείο και κοινότητα
Δράση: Το σχολείο «αγωγός» της ομαλής ένταξης των μαθητών στην κοινωνία
Ομάδα δράσης: Γαλανάκη Χ., Σπανάκη Ζ., Επταμηνιτάκης Δ., Στουραΐτη Χ.
Παραθέτουμε το Παράρτημα της παραπάνω παρουσίασης με ενεργούς τους συνδέσμους:
Παράρτημα
α) Στη δράση σχετικά με την ορθή διαδικτυακή συμπεριφορά και τη διαμόρφωση θετικής ψηφιακής ταυτότητας, ενδεικτικά παρατίθενται τα παρακάτω:
Ερωτηματολόγιο Ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για ανίχνευση των απόψεων των μαθητών για τη διαδικτυακή τους συμπεριφορά και την ψηφιακή φήμη.
Απαντήσεις των μαθητών σε αντίστοιχα ερωτηματολόγια, για τη δράση-Θεατρική παράσταση (γράφημα1) και τη δράση από το Χαμόγελο του Παιδιού (γράφημα2).
β) Στη δράση για την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα σχετικά με τη διαφορετικότητα των ΑμεΑ, χρησιμοποιήθηκαν τα παρακάτω ερωτηματολόγια:
Επίσης, ενδεικτικά δίνονται δύο φύλλα εργασίας που μοιράστηκαν στην ομάδα ανάγνωσης του μυθιστορήματος.
Στη διάρκεια του σχολικού έτους 2022-2023, στο πλαίσιο της εσωτερικής αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, οι καθηγητές Ανδρέας Λαμπρινός, Γεωργία Γαμβρούλη, Αμαλία Ζωβοϊλη και Κατερίνα Βλαχάκη πραγματοποίησαν μία σχολική δραστηριότητα που στόχευε στη γνωριμία και τη βιωματική επαφή των μαθητών της Β’ Γυμνασίου με μορφές της Βυζαντινής και Μεταβυζαντινής Τέχνης (Ναοδομία, Αγιογραφία, Γλυπτική, Ιστορημένα Χειρόγραφα, Νομίσματα,
Το εκπαιδευτικό υλικό αυτού του ιστότοπου διατίθεται με την άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπρορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Το Joomla είναι Ελεύθερο Λογισμικό που διατίθεται με τη Γενική Δημόσια Άδεια Χρήσης GNU.
Σχεδίαση-Υλοποίηση-Διαχείριση-Συντήρηση: Γαλανάκη Χαρίκλεια ΠΕ19