Στο μάθημα της Πληροφορικής φτιάξαμε παιχνίδια με το Scratch και τα παρουσιάσαμε στο 7ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Ηράκλειο.

Μπορείτε να τα παίξετε κι εσείς:

 

A dog's trip   από το Σωτήρη Ξανθόπουλο, τμήμα Α3.

Ένας σκύλος, ο Sparky, χάθηκε και προσπαθεί να βρει το δρόμο για το σπίτι του. Στην περιπέτεια του αυτή συναντά εμπόδια τα οποία ξεπερνάει και προχωράει. Για να φτάσει όμως στο σπίτι του πρέπει να διατηρήσει την καλή του υγεία, που την χάνει  όταν δεν καταφέρει να περάσει τα εμπόδια με επιτυχία.

Το παιχνίδι έχει 5 πίστες.

Διαθέτει επίσης διάφορα extras όπως  tutorial, κατάστημα κλπ.  Ο παίχτης μπορεί να κερδίσει νομίσματα και να αγοράσει αντικείμενα  πχ. το φιόγκο για το σκύλο. 

Το βιντεάκι της παρουσίασης

 

Falling Apples από το Νίκο Ρουσσάκη, τμήμα Α3

Σε αυτό το παιχνίδι για να κερδίσεις  πρέπει να μαζέψεις 100 μήλα και να αποφύγεις τις μπάλες του baseball. Αν ένα μήλο πέσει κάτω χάνεις.  Όσο προχωράει το παιχνίδι, τα μήλα και οι μπάλες πέφτουν πιο γρήγορα.

Οι μεταβλητές  delay και delay2  δείχνουν την ταχύτητα που πέφτουν τα μήλα και oi μπάλες αντίστοιχα.

Το βιντεάκι της παρουσίασης

 

Earth Case   από το Γιώργο Μαρκίδη, τμήμα Α2 και τον Μπέζο Ηρακλή, τμήμα Α3.

Ένα διαστημόπλοιο προσπαθεί να προσγειωθεί στη Γη. Όταν την ακουμπάει, το σκoρ  ανεβαίνει και το διαστημόπλοιο μεγαλώνει, ενώ αν ακουμπήσει στο γαλάζιο πλαίσιο χάνει και αρχίζει από την αρχή. 
Το βιντεάκι της παρουσίασης
 
Alex's rescue  από το Γιώργο Αποστολάκη, τμήμα Α5.
Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από το minecraft. Ο Στηβ φεύγει από το χωριό και πάει στο nether, δηλαδή στον κάτω κόσμο,  για να σώσει την Άλεξ,  αλλά ένα guastτον σκοτώνει.Όμως αυτός αναγεννιέται, και γυρνάει ξανά στο nether  μ'  ένα σπαθί, και σκοτώνει το τέρας.   Έτσι σώζει την Άλεξ, και γυρνάνε μαζί πίσω στο χωριό.
Το βιντεάκι της παρουσίασης

 

Ένα παραμύθι   από τη Μαρίνα Καπανταγάκη, τμήμα Α5.

 

Πάμε στο χορό  από τη Στεφανία Κεφαλογιάννη, τμήμα Α5.

 

Greekar.io από τον Πέτρο Τουρή, τμήμα Α7.

Ο παίχτης,  που είναι μια μπλε μπάλα,  τρώει μικρές μπαλίτσες και παίρνει πόντους.

Πρέπει να αποφύγει τον εχθρό,  που είναι μια κίτρινη μπάλα,  αλλιώς χάνει. Όταν χάνει, οι πόντοι μηδενίζονται.

Το βιντεάκι της παρουσίασης

 
 

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός  Γαλανάκη Χαρά